جراح بینیمقالات

بهترین جراح بینی در تهران / دکتر بهزاد خوش رفتار

امروزه ایجاد تغییر در چهره و رسیدن به حالت ایدئال (از نظر متقاضی) یکی از مهم ترین هدف ها برای بسیاری افراد است که جراحان زیبایی به راحتی و البته با تخصص خود می توانند برای رسیدن به چنین هدفی در کنار فرد باشند.

بهترین جراح بینی در تهران

امروزه ایجاد تغییر در چهره و رسیدن به حالت ایدئال (از نظر متقاضی) یکی از مهم ترین هدف ها برای بسیاری افراد است که جراحان زیبایی به راحتی و البته با تخصص خود می توانند برای رسیدن به چنین هدفی در کنار فرد باشند. بینی یکی از اجزای مهم صورت است که خوش فرم و زیبا شدن آن، کل ترکیب چهره را زیبا خواهد کرد؛ بهترین جراح بینی در تهران خواهد توانست بهترین و زیباترین بینی را نسبت به قبل از عمل ایجاد نماید.

 

بهترین جراح بینی در تهران

 

انواع جراحی بینی

جراحی بینی بر دو نوع است:

  • رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی): که در آن ایرادات ظاهری مانند بزرگ بودن بینی، پهن بودن آن و مواردی از این دست اصلاح شده و بیمار به چهره ای ایدئال دست می یابد.
  • رویژن سپتوپلاستی (جراحی اصلاحی-ترمیمی بینی): برخی مشکلات مانند شکستگی استخوان، انحراف تیغه بینی، رفع مشکلات ایجاد شده در اولین عمل توسط جراح قبلی و… در سپتوپلاستی رفع و بینی به فرمی زیبا و جذاب خواهد رسید.

بهترین جراح بینی در تهران  می تواند تمامی مراحل جراحی زیبایی بینی و جراحی ترمیمی بینی را به خوبی و در سطحی بسیار بالا انجام دهد.

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

این سوالی ست که تمامی متقاضیان عمل بینی در تهران قبل از عمل از خود می پرسند تا با خیالی راحتتر بتوانند زیر تیغ جراح بروند. اگر موارد زیر رعایت شود حتماً می توان بهترین متخصص و جراح بینی تهران را پیدا کرده و به او مراجعه نمود:

  • اولین و راحت ترین کار، استفاده از اینترنت و سر زدن به سایت جراحان مختلف است
  • پرس و جو از اطرافیان و کسانی که بینی خود را عمل کرده اند
  • مراجعه حضوری به مطب چند جراح برگزیده برای انتخاب نهایی یکی از آنها

اگر این سه مورد را رعایت کنید حتماً خواهید توانست بهترین جراح بینی در تهران را مشخص کرده و برای عمل با خیالی راحت به او مراجعه کنید.

 

بهترین جراح بینی در تهران

عمل بینی فانتزی توسط بهترین جراح بینی در تهران

بینی را می توان به فرم های مختلفی جراحی کرد که این موضوع بستگی به نظر و درخواست بیمار و همچنین شرایط بینی و چهره فرد دارد. در مورد عمل بینی فانتزی باید گفت: که چنین عملی بیشتر بر روی افرادی که دارای بینی استخوانی هستند انجام می شود یعنی اگر شما دارای بینی گوشتی هستید و تمایل به جراحی بینی فانتزی (عروسکی) دارید لازم است بدانید که چنین عملی به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شود زیرا نتیجه جراحی بسیار نامطلوب خواهد بود.

برای انجام عمل بینی عروسکی توسط بهترین جراح بینی در تهران ابتدا چهره و تمامی زوایای بیرونی و داخلی بینی توسط جراح در یک یا دو جلسه به دقت معاینه و بررسی شده و پس از این بررسیها، توسط کامپیوتر بهترین فرم بینی فانتزی به بیمار معرفی می شود. نهایتاً روز جراحی مشخص خواهد شد.

در روز جراحی، پزشک جراح ابتدا برشی در زیر تیغه میانی بینی (کلوملا) ایجاد کرده و پوست بینی را به شکل کامل به سمت بالا برمیدارد و پس از ایجاد تغییرات فراوان در غضروف و استخوان بینی، مجدداً پوست را برگردانده و بخیه می کند. نتیجۀ جراحی بینی فانتزی توسط اینچنین جراح متبحری بسیار دیدنی و لذتبخش خواهد بود.

هزینه عمل توسط بهترین جراح بینی در تهران:

با توجه به اینکه بهترین ها همیشه هزینه عمل بیشتری نیز دریافت می کنند شاید برخی تصور کنند در مورد جراحی بینی نزد بهترین جراح در تهران نیز همین موضوع صادق است اما باید ذکر کرد که برای عمل بینی در موارد متنوع، بهترین جراح تهرانی با توجه به تخصص و تعهد خود سعی به دریافت مبلغی معقول و منصفانه خواهد کرد تا علاوه بر نتیجه مطلوب عمل، در مورد هزینه جراحی بینی هم رضایت طرفینی را همراه داشته باشد.
برای اینکه در جریان هزینه جراحی بینی خود قرار گیرید علاوه بر پرس و جو از دوستان و آشنایان در مورد جراح مورد نظر، بهترین راه مراجعه به مطب و یک مرحله مشاوره و معاینه دقیق توسط بهترین جراح بینی در تهران می باشد. به این شکل جراح می تواند با مشخص نمودن نوع بینی شما و مشکلاتی که در آن وجود دارد نسبت به تعیین دقیق هزنیه نهایی جراحی بینی اقدام نماید.
نکته: ۱- هزینه جراحی بینی استخوانی کمتر از هزینه جراحی بینی گوشتی ست. ۲- رفع برخی مشکلات تنفسی مانند برداشتن پولیپ هایی که انسداد تنفسی ایجاد کرده اند را می توان همراه با جراحی بینی در تهران انجام داد که البته مقداری به مبلغ نهایی جراحی خواهد افزود.

عمل بینی گوشتی توسط بهترین جراح بینی در تهران

در بین تمامی انواع بینی، بینی های گوشتی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین جراحی ها را خواهند داشت و این موضوع به دلیل شرایط خاص این نوع بینی ست. بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم، غضروفی ضعیف و ظریف، دارای حالت ژله ای و کوفتگی، همراه با سوراخ های بینی ریزتر نسبت به بینی استخوانی هستند. تمامی این موارد می تواند فرایند جراحی بینی گوشتی را پیچیده تر از بینی استخوانی کند.

در این جراحی ابتدا جراح، شکافی زیر تیغه بینی یا کلوملا ایجاد و پوست را به سمت بالا بر می دارد، پس از اِعمال تغییرات بر روی غضروف و استخوان مجدداً پوست را برگردانده و بخیه می کند. این جراحی به دلیل حساسیت بایستی به شکل باز انجام شود البته ممکن است گاهی برخی جراحان برای جراحی بینی گوشتی از داخل سوراخ های بینی (جراحی بسته بینی گوشتی) اقدام کنند.

جراحی بینی گوشتی توسط بهترین جراح بینی در تهران حدوداً ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد. پس از خروج از اتاق عمل و بهوش آمدن ابتدا با توصیه جراح مقداری کیک نرم و آبمیوه میل خواهید کرد تا قوای از دست رفته را بازیابید، سپس ترخیص خواهید شد.

بهترین جراح بینی در تهران چه مراحلی را انجام می دهد؟

پس از اولین مراجعه به جراح بینی، او با مشاوره دلیل انجام عمل را از شما جویا می شود سپس با معاینه دقیق بینی، فرم چهره به خصوص گونه ها، فک و… اقدام به عکاسی از جهات مختلف از چهره خواهد کرد. نهایتاً پس از ۱ یا ۲ جلسه مراجعه و مشاوره، بهترین فرم بینی با همفکری شما مشخص می شود.

سپس انجام چند آزمایش مثل آزمایش خون و توصیه های پزشکی مانند دوش گرفتن شب قبل از عمل، نخوردن مشروبات الکلی از دو هفته قبل همچنین قطع مصرف سیگار و… انجام می شود. روز عمل نیز حدوداً ۲ ساعت قبل می بایستی در محل حضور یافته تا اقدامات اولیه انجام شود. عمل نیز حدوداً ۲ تا ۳ ساعت به طول خواهد انجامید و نهایتاً پس از خروج از اتاق عمل، توصیه های مراقبتی مانند دراز کشیدن و بالاتر بودن سر از بدن، نخوردن غذاهای تند، کمپرس منظم سرد به دفعات، عدم فشار به بینی و… برای روزهای بعدی انجام خواهد شد.

مراقبت های مهم پس از جراحی توسط بهترین جراح بینی در تهران

هر عملی پس از پایان نیاز به رعایت نکات بسیار مهمی دارد تا بتوان نسبت به بهبودی فوری و دقیق بیماری اقدام کرد. کافیست کوچک ترین بی توجهی در روزهای پس از جراحی رخ دهد، ممکن است همین بی توجهی، بسیاری از نتایج مثبت جراحی را نابود کند.

بهتر است پس از جراحی بینی خود توسط دکتر بهزاد خوش رفتار به عنوان بهترین جراح بینی در تهران حتماً و حتماٌ نکات بسیارمهم زیر را رعایت کنید تا بهترین نتیجه حاصل گردد:

  • به هیچ عنوان بینی خود را بی دلیل دستکاری نکنید
  • کمپرس سرد به دفعات در طول روز استفاده شود
  • در یکی دو روز نخست نیاز به حمام نیست اما پس ازاین روزها اگر نیاز فوری پیدا شد به کمک شخص دیگر و از پشت سر خود را بشویید.
  • از غذاهای تند و پرادویه استفاده نکنید چون سبب عطسه و سرفه های سخت می شود
  • خونابه از بینی طبیعی ست اما خونریزیهای شدید باید حتماً توسط پزشک بررسی شود
  • مصرف به موقع داروها و مسکن ها فراموش نشود

با رعایت دقیق این نکات مهم، بهترین عمل بینی و زیباترین بینی نصیبتان خواهد شد.

 

دکتر بهزاد خوش رفتار

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی زیبایی بینی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا